VM Konkurrence 2018!

Alt vedrørende sportsbetting
Besvar
Brugeravatar
XaismiQ
Du er igang
Du er igang

VM Konkurrence 2018!

Indlæg af XaismiQ »

Hvem er dygtigst til at forudse begivenhederne ved FIFA VM i Rusland 2018?! :think:

Forberedelserne til VM i Rusland er i gang, og selvfølgelig som ved alle andre slutrunder, skal vi have gang i vores traditionsrige slutrunde konkurrence!

Der vil i god tid op til VM blive lavet en tråd i facebook gruppen, hvor man kan skrive sin mail og derefter modtager man så en blank VM kupon som så skal udfyldes, og derefter mailes tilbage til mig.

Konkurrencen er sådan opbygget, at man har noget at følge i under hele VM, dvs. en odds kupon der varer en hel måned!

Alt det hårde arbejde har jeg ordnet, så du skal som deltager bare udfylde de sidste tomme felter på kuponen, + ti bonusspørgsmål der skal besvares. Derefter kan du i ro og mag fra VM sofaen følge med i opdateringen på facebook, imens pointene (forhåbentlig) vælter ind på din konto! :happy-cheerleadersmileyguy:

Deltagergebyret bliver som altid 200 kr, og der tages 0% i rake, dvs. at alle pengene går direkte i den samlede præmiepulje. Detaljerede regler kommer med VM kuponen, der som sagt sendes i god tid, sådan at man har rigelig tid til at overholde tilmeldingsfristen som er Torsdag d. 7. Juni kl. 20.00!

Der er selvfølgelig lang tid til endnu, men hvis du allerede nu ved at det er lige dig, så er facebook gruppen åben, så hvis du er interesseret skal du bare søge på facebook gruppen:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>VM Konkurrencen 2018 (Danmark)<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Så skal jeg få dig godkendt snarest muligt.

Kom så Danmark!!! ⚽

Mvh
Lasse C/XaismiQ
Brugeravatar
Hardtrance
Site Admin
Site Admin

Re: VM Konkurrence 2018!

Indlæg af Hardtrance »

Spændende tiltag. Desværre ved jeg nada om den slags, så I skal ha' held og lykke.
:obscene-birdiered: til alle fisk der rammer.
Brugeravatar
XaismiQ
Du er igang
Du er igang

Re: VM Konkurrence 2018!

Indlæg af XaismiQ »

Ty sir! :obscene-drinkingcheers:
Besvar