Tak for i år

Nyheder om forumaktiviteter
Besvar
Brugeravatar
Hardtrance
Site Admin
Site Admin

Tak for i år

Indlæg af Hardtrance »

Da jeg nok ikke orker så meget i morgen, pga. diverse aktiviteter, vil jeg godt lige sige tak for i år.

Jeg har som sagt vidst et godt stykke tid, at TXP ville stoppe aktiviteterne, så derfor fik jeg overtalt Drunkson til at konstruere et nyt forum, da jeg ved han er en haj til den slags. Det tog godt nok lidt tid, da han ikke var meget for det i starten, men han kunne selvfølgelig ikke modstå min ufattelige charme, så til sidst lykkedes det at få banket noget brugbart op.

Det er, og har aldrig været meningen, at hverken han eller jeg skulle tjene noget på det. Vi gør det bare fordi vi kan lide det, og synes det er synd at alle de gode ting vi trods alt har haft på TXP skulle gå helt tabt. Selvfølgelig kommer vi ikke i nærheden af hverken aktivitetsniveau eller antal brugere som før. Jeg bryder mig ikke om pokernet, da jeg synes der er alt for mange brugere og opslag drukner på 5 min., og jeg har fået en personlig sviner af rang af...individet...som skriver "artikler" på 1st poker, havde jeg, vi, ikke noget valg andet end at lave vores eget site.

Personligt bruger jeg det som en slags ventil, både når det går godt men også når det går skidt, og jeg er sikker på, at det har en positiv virkning på mit spil.

Nå, men for at gøre en lang historie endnu kortere, vil jeg gerne sige:

Godt nytår :happy-wavemulticolor: :obscene-drinkingbuddies: :obscene-drinkingdrunk:

Jeg håber I gider være her til næste år med.
:obscene-birdiered: til alle fisk der rammer.
Brugeravatar
tigerfinn
Highly valuated user
Highly valuated user
DoN Champ
DoN Champ
Geografisk sted: Skovlunde

Re: Tak for i år

Indlæg af tigerfinn »

Godt nytår. :obscene-drinkingcheers:
Jeg håber jeg kan komme med nogle gode fiduser i det nye år :handgestures-thumbup:
Besvar