Att. Cash-hajer

Alt som vedrører onlinepoker.
Besvar
Brugeravatar
Hardtrance
Site Admin
Site Admin

Att. Cash-hajer

Indlæg af Hardtrance »

Jeg har primært spillet turneringer siden jeg startede med poker omkring 1984, med et par enkelte afstikkere, og jeg startede vel egentlig med det, da der ikke rigtig fandtes andet på daværende tidspunkt.

De gange jeg har prøvet det har været med blandede resultater.

Jeg har et par gange spillet i diverse promotions, bla. Stats 100 gazillion hand, hvor jeg rent faktisk lykkedes at lave et lille overskud, ved at spille premium hænder på 12 borde ad gangen.

Nu har jeg kørt turneringer så længe, hvilket også er med meget blandede resultater, og på det sidste er det kun gået ned.

Jeg har derfor tænkt lidt på, om jeg skulle prøve endnu en gang, denne gang med "Stars fremgangsmåden", så jeg spiller som dengang, på de mindste borde.

Jeg har tit fået at vide, at jeg aldrig ville komme til at vinde en skid, og slet ikke i cash, da jeg spiller alt for tight ifølge "folk".

Men hvad siger cash hajerne?

Er det noget der er værd at forsøge, eller kan jeg lige så godt bare slette alle klienter?

:obscene-drinkingcheers:
:obscene-birdiered: til alle fisk der rammer.
Brugeravatar
tigerfinn
Highly valuated user
Highly valuated user
DoN Champ
DoN Champ
Geografisk sted: Skovlunde

Re: Att. Cash-hajer

Indlæg af tigerfinn »

Den eneste cash.... haj jeg kender er Drunkson :obscene-drinkingcheers:
Personligt kunne jeg kun vinde lidt på cash i starten af dette årtusinde. Jeg tror spillet har ændret sig alt for meget til at jeg vil turde spille det. Jeg håber for dig at du husker det skal være sjovt at spille. Personligt spiller jeg kun freerolls på 888 pt.
GL. :beer:
Brugeravatar
DrunkSon
Site Admin
Site Admin
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Re: Att. Cash-hajer

Indlæg af DrunkSon »

Jeg har jo flere gange lovet mig selv, at nu var det slut med at spille cash.

Det har jeg overholdt meget godt i 2020 (nok fordi jeg ikke spiller så meget mere), men i sidste måned forsøgte jeg mig igen.

Og som altid, så går det godt i starten, og man får lysten igen. Men så vender det...

Jeg tror, at jeg har mistet halvdelen af min rulle i denne måned. Primært fordi der ikke var action på de lave limits, og jeg så gave den et skud på et alt for højt limit, hvor jeg mistede 1 1/2 buy-in (Selvfølgelig kom jeg ind med bedste hånd, som holdt lige til river:-()

Det er PLO Hi/Lo cash, jeg har spillet, men det gør nok ikke den store forskel.

Dog er der rigtig mange donks i PLO8, så hvis man fanger dem, så er det muligt at få en gevinst.
Og så er der regs'ne, som man bare skal holde sig fra.
Besvar