Endnu en måned med overskud på spillekortene. Det er 3. måned i træk!
Faktisk blev august den bedste måned i 2022 indtil videre. Et overskud på knap 2.400kr.
Det startede allerede godt den første dag, jeg spillede. Jeg var lige kommet hjem fra ferie, med min pokerbog i frisk erindring, og så vandt jeg Wheelen
Jeg er et par gange blevet nr. 2 i den, og det irriterede mig, at jeg ikke kunne vinde den. Men den er nu tjekket af på listen
Dagen efter blev jeg nr. 2 i en 5½$ PLO8 bountytur, som gav 140$, og så var månedens overskud sikret.
Den opmærksomme læser vil kunne se, at der er et underskud i cash game. Ja, jeg har tilladt mig selv at spille lidt cash game
Den endnu mere opmærksomme læser vil måske undre sig over, at Bonus feltet er negativt. Kan man få negativ bonus? Grunden er dollar kursens stigning. Automatspillet
Automatspillet er der ikke så meget at sige om. Der har været et overskud på 1.700kr.
Dog kæmper jeg lidt med en udbetaling fra LeoVegas. De har bedt mig om at verificere min konto, ved at sende diverse beviser på, at jeg er mig.
Min konto var allerede verificeret, og så sent som i marts måned fik jeg udbetalt 11.000kr. Men nu skal den verificeres igen, og jeg skal indsende et kontoudtog, hvor man kan se mit fulde navn, bankens logo samt kontonummer.
Dette har jeg nu gjort 4 gang, på forskellige måder, men det bliver afvist hver gang (uden begrundelse). Jeg har endda prøvet at sætte ring om de ønskede oplysninger, men alligevel bliver de afvist. August 2022:
Overskud på +4.065,12kr.
2022 samlet set:
+13.240,17kr.