Maj 2018

Alt muligt som ikke lige har med de andre fora at gøre. Fx. et billede af din hund eller kat.
Besvar
Brugeravatar
tigerfinn
Highly valuated user
Highly valuated user
DoN Champ
DoN Champ
Geografisk sted: Skovlunde

Maj 2018

Indlæg af tigerfinn »

Efter en utrolig måned med først optur og siden fald til et stort hul pga jeg har spillet en masse spin & go ender jeg på minus 250 kr. Da det var bedst havde jeg plus på 1000 kr. :angry-banghead:
Jeg kan mærke at juni bliver god :crazy:
Brugeravatar
Hardtrance
Site Admin
Site Admin

Re: Maj 2018

Indlæg af Hardtrance »

Maj har været den vildeste måned ever. Altså hvis man ser på vejret.

Det har haft nogen indflydelse på mit spil, for jeg vil gerne være ude, men samtidigt gerne spille, men da jeg ikke gider spille fra tablets mv bliver det sgu svært.

Jeg har prøvet lidt forskellige andre tours end jeg plejer, men det har ikke rigtig givet det vilde.
Dog kan jeg se, at jeg har lavet helt nøjagtigt 35.61kr i overskud, så rullen er på 1334.14kr.

Nu har 888 jo lavet om i deres system, hvilket vil sige at min 50free er væk, men de har så erstattet den med en hel masse andet, og jeg må sige jeg ikke helt fatter deres pointsystem (men har vi nogensinde gjort det?). Allerede i går var der en FR man kunne regge til, dvs. det kunne jeg så ikke pga noget med de point, men der var 6-800 med i den, så jeg er da spændt på, om den tendens fortsætter, og med de tider de bliver spillet på, så bliver det sgu noget svært at fortsætte med at køre den stil.
:obscene-birdiered: til alle fisk der rammer.
Brugeravatar
DrunkSon
Site Admin
Site Admin
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Indlæg af DrunkSon »

Jeg har haft årets bedste måned.

Masser af sol :handgestures-thumbup:
Overskud på poker :handgestures-thumbup:
Købt Cabriolet :handgestures-thumbup: (dog ikke af overskudet på poker)
Tur til Vegas :handgestures-thumbdown:

Jeg endte måneden med et overskud på hele 699,71kr., hvilket skyldes min sejr i en PLO Hi/Lo turnering.
Maggerholm
100+ indlæg
100+ indlæg

Indlæg af Maggerholm »

Ikke det store i denne måned.
5k freerolls på 888, DM i hold ved DS, og en anden $5.50 rangliste fra et andet site.

Endte samlet ud i et lille overskud (igen er USD rullen vokset pga kursen).

Maj 2018:
Overskud på +159,36kr.

2018 so far:
+1658,26kr. :-D
Besvar