Juli 2018

Alt muligt som ikke lige har med de andre fora at gøre. Fx. et billede af din hund eller kat.
Besvar
Brugeravatar
DrunkSon
Site Admin
Site Admin
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Juli 2018

Indlæg af DrunkSon »

Så gik der endnu en måned, og jeg har spillet lidt mere end normalt.

Jeg kørte lidt sur i min PLO8 turnering, og havde svært ved at komme i pengene, så istedet har jeg forsøgt mig med cash games for første gang i 2018.

Cash games plejer ikke at gå godt for mig, og derfor har jeg forsøgt at holde mig fra det, men denne gang har jeg valgt PLO Hi/Lo cash games istedet for NoLimit Hold'em, og der går meget bedre.

Jeg har forsøgt mig på 3 forskellige levels: 0,10$, 0,25$ og 0,50$.

På 0,10$ går det slet ikke. Modstanderne folder intet, og det burde jo være en god ting, problemet er bare, at jeg folder for meget, og kun kommer til showdown, når jeg har en rigtig god hånd. Så de skubber mig altså af, selvom jeg tit har den bedste hånd, og det taber jeg på.

På 0,25 og 0,50 går det bedre, og jeg sluttede måneden med et overskud på 1179kr. for cash games.
Turneringerne gav et underskud på 367kr., så samlet set var der et overskud på 812kr.

Der ud over fik jeg 300kr. i rakeback. Så juli endte med at blive årets bedste måned :beer:
Maggerholm
100+ indlæg
100+ indlæg

Re: Juli 2018

Indlæg af Maggerholm »

Jeg har også spillet lidt mere end vanligt.
Holder mig stadig til 5000kr freeroll på 888, og så den leaderboardturnering jeg har nævnt tidligere, og så har jeg kastet mig over Spin&Go's.
Jeg vil mene, jeg kan slå spillet, men nøj, hvor er det bare ofte, at man kommer til midten med bedste hånd, og ender som taberen.
Det har tæret lidt på Stars rullen, men så må der have været lidt gevinster andetsteds, for samlet er det kun et tab på 167,71kr

Juli 2018:
Underskud på -167,71kr

2018 so far:
+2258,19kr. (+ 1120krs ticket, som skal bruges her i august).
Brugeravatar
Hardtrance
Site Admin
Site Admin

Indlæg af Hardtrance »

Jeg har haft det lidt blandet. Vejret har igen gjort, at jeg hellere vil være ude, men ender tit med at sidde her alligevel, og så irritere mig over det.

Jeg har spillet lidt af det sædvanlige, men har ikke rigtig vundet det jeg gerne ville.

Ydermere har 888 nu været så "flinke" at droppe den daglige FR kun for DK, og nu lavet nogle stykker for alle, og jeg synes det er noget lort, for nu er der 5000 mand med om 50$. Total idiotisk hvis du spørger mig.

Jeg har så kastet mig over tickets i stedet, og man kan godt vinde en 5$ billet for under 1$.

Det er blevet til et par stykker med forskellig værdi, men de er så desværre ikke rigtig endt ud i noget. Der er den lille irriterende detalje ved dem, at de kun gælder en uge, så man skal nok begrænse sig til 2-3 stykker om ugen, da jeg ikke gider sidde og spille gigantiske tours på en hverdag.

Jeg kan se at rullen lige nu er på 1014.35, det vil så sige cirka 10 kr op. Helt vildt.

Jeg bliver sgu dårligere og dårligere...
:obscene-birdiered: til alle fisk der rammer.
Brugeravatar
tigerfinn
Highly valuated user
Highly valuated user
DoN Champ
DoN Champ
Geografisk sted: Skovlunde

Indlæg af tigerfinn »

En stille og rolig måned der sluttede med et underskud på 65 kr.
Jeg fik gennemspillet bonusen på Youbet med et overskud på 200 kr efter at have omsat for 6000kr på oddset :wtf:

Underskuddet er kommet pga lidt pokerspil :angry-banghead:
Besvar