Så kom vi til årets sidste måned, og sidste hånd er spillet.
Jeg sluttede december med et overskud, så det er godkendt.
Jeg havde en enkelt dag, hvor jeg glemte mit løfte om ikke at spille cash games, men jeg stoppede dog, da jeg havde tabt et buyin.
Samlet set er der et overskud på 5.000kr. + 4.800kr. i bonus (bonus er rakeback + betting gevinster DanskeSpil).
Det kan jeg ikke klage over, men det er kun pga. de 2 store caches på hver 10.000kr., som jeg lavede i oktober.
Jeg synes, at det er OK, da jeg jo er begyndt at spille lidt dyrere turneringer. Jeg havde frygtet, at når jeg spillede dyrere turneringer, så ville underskudet også blive større. Men når man så endelig casher, så er gevinsten jo også det større.
Og glæden ved at vinde en dyr turnering er så meget større end en billig turnering. Og det betyder heller ikke helt så meget, at man mister nattesøvn, hvis gevinsten er 10.000kr. istedet for 250kr.
Så jeg fortsætter i samme stil i 2022.
Mit primære spil bliver PLO Hi/Lo. Der er ikke de store gevinster i det, men det er det, jeg synes er sjovt.
Automatspillet
Heldet på spilleautomaterne har svigtet i december. Det blev min første måned med underskud.
Godt 700kr. i underskud. Jeg har dog 2 freebets og en fodboldkamp, der stadig kan vindes, men det kommer med i 2022 regnskabet.
Men samlet set, så er det jo gået helt fantastisk med lottospillet. Jeg havde aldrig troet, at man kunne vinde på det (selvom Maggerholm jo har bevist det flere gange)
26.467,42kr. er det blevet til i overskud på et år. Det synes jeg er vildt
Jeg er ret sikker på, at jeg ikke kan gentage dette i 2022, men det skal da prøves.