Ikke så meget snak.
Jan 2022:
Overskud på +1749,04kr.
2022 samlet set:
+1749,04kr.
Januar 2022
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

- Geografisk sted: Skovlunde
Re: Januar 2022
Så er det tid for årets første status.
55 kr i realiseret overskud
Jeg har desværre smidt alt for mange penge efter automaterne. Der skal strammes op
Min betting er gået lidt bedre med to store win på henholdsvis 105$ og 42$
Mit pokerspil går bedst på 888 med deres danskerfreeroll med 5000 kr. i præmiesum. Desværre har de droppet deres scandic freeroll
som man kan læse i en anden tråd har jeg i år tjent 26$ på 888
Der ud over spiller jeg the wheel sat. på Party netværket som hygge. Er kommet mellem de sidste 5 to gange i januar måned som har givet adgang til hovedturneringen, dog uden større succes.
Lad februar blive en fantastisk måned
55 kr i realiseret overskud
Jeg har desværre smidt alt for mange penge efter automaterne. Der skal strammes op
Min betting er gået lidt bedre med to store win på henholdsvis 105$ og 42$
Mit pokerspil går bedst på 888 med deres danskerfreeroll med 5000 kr. i præmiesum. Desværre har de droppet deres scandic freeroll
som man kan læse i en anden tråd har jeg i år tjent 26$ på 888
Der ud over spiller jeg the wheel sat. på Party netværket som hygge. Er kommet mellem de sidste 5 to gange i januar måned som har givet adgang til hovedturneringen, dog uden større succes.
Lad februar blive en fantastisk måned

Så fik jeg også lavet status. Ikke så meget snak, som Maggerholm siger
Poker Automatspillet
Overskud på godt 2.100kr. er godkendt. Overskudet kommer fortrinsvis fra betting.
Poker Automatspillet
Overskud på godt 2.100kr. er godkendt. Overskudet kommer fortrinsvis fra betting.
- Hardtrance
- Site Admin

Jeg har næsten tabt alt. Hele lortet.
Jeg er så langt nede i alt, at jeg seriøst overvejede at stoppe helt, inden mit seneste FT. Det virker som intet i mit liv virker, så jeg tænker over det.
Har ingen ide om hvor meget det er, men nok omkring 100
Jeg er så langt nede i alt, at jeg seriøst overvejede at stoppe helt, inden mit seneste FT. Det virker som intet i mit liv virker, så jeg tænker over det.
Har ingen ide om hvor meget det er, men nok omkring 100