Finalebordet
- tigerfinn
- Highly valuated user

- DoN Champ

- Geografisk sted: Skovlunde
Re: Finalebordet
Stort tillykke. Hvad er det for en bog du læste?

Mange tak.
Det var Pot Limit Omaha 8 Revealde af Dan Deppen, jeg læste.
https://www.saxo.com/dk/pot-limit-omaha ... 1453770832
Jeg har haft bogen længe (læste den også på vores Malta ture), og jeg har læst den mange gange
Det er den eneste bog om PLO8, jeg har kunne finde.
Godt nok kun satelitter, men de har jo også finaleborde 
Der var 4 billetter i 22$ Quarterback'en og 3 billetter i The Split. Og jeg fik billetter i begge
Der var 4 billetter i 22$ Quarterback'en og 3 billetter i The Split. Og jeg fik billetter i begge
FT i 5$ PLO8 Bountytur.
Det så rigtig godt ud, da vi kom på FT, men jeg røg ud på en 4. plads til 63$.
Det lykkedes mig dog at tage abr0 ud, der havde en bounty på 15$.
Det så rigtig godt ud, da vi kom på FT, men jeg røg ud på en 4. plads til 63$.
Det lykkedes mig dog at tage abr0 ud, der havde en bounty på 15$.
FT i The Split 7$ PLO8 tur.
Jeg måtte lave et rebuy, så den kostede 15$.
Desværre røg jeg som den første på FT til 21$
Jeg kom all-in på et flop, hvor jeg havde ramt flush. Der var en K på floppet, og på Turn kom der endnu en K, og River var også en K, og villian sad med et par 4 på hånden, så han fik hus
Jeg måtte lave et rebuy, så den kostede 15$.
Desværre røg jeg som den første på FT til 21$
Jeg kom all-in på et flop, hvor jeg havde ramt flush. Der var en K på floppet, og på Turn kom der endnu en K, og River var også en K, og villian sad med et par 4 på hånden, så han fik hus
Eftermiddags FT. 3$ PLO8 bountytur.
Ude som nr. 4 til 11$ +5$ i bounty.
Ude som nr. 4 til 11$ +5$ i bounty.
Sluttede som nr. 3 til ca. 18$
7,5$ PLO 8 turnering.
Sluttede som nr. 7
Sluttede som nr. 7
2$ PLO8 tur med 61 deltagere. Blev nr. 2 til 26,57$.
Dagens 2. FT i en 5$ PLO8 bountytur med 148 deltagere.
5$ PLO8 bounty tur. (+1 x rebuy)
Det lykkedes mig lige at snige mig med på Finalebordet.
Jeg holdt ved til plads 5, som gav 34$ inkl. bounties.
Det lykkedes mig lige at snige mig med på Finalebordet.
Jeg holdt ved til plads 5, som gav 34$ inkl. bounties.
5$ PLO8 bounty tur. (+1 x rebuy)
Blev n4. 4 til 37$
Blev n4. 4 til 37$
Søndagens finalebord er i The Split, 7,5$ PLO8 turnering, som jeg havde vundet billet til.
Blev nr. 5 til 26,52$.
Blev nr. 5 til 26,52$.
5$ PLO8 Bountytur med ca 120 spillere.
Blev nr. 4 til ca. 30$.
Blev nr. 4 til ca. 30$.
1$ PLO8 træningstur med 95 spillere.
Jeg kom godt ind på finalebordet
Desværre ændrede denne hånd det hele. Vi kom all-in på floppet. Men jeg fik da taget 18 bounties , knap 20% af spillerne
Desværre kunne jeg ikke vende det, da vi kom HU
Desværre ændrede denne hånd det hele. Vi kom all-in på floppet. Men jeg fik da taget 18 bounties , knap 20% af spillerne
Desværre kunne jeg ikke vende det, da vi kom HU
Dagens 2. FT er i The Split, en 7$ PLO8 tur.
Fredagens første finalebord var i The Split en 7,5$ PLO8 turnering med 68 spillere, som jeg havde vundet billet til.
Jeg fik lige sneget mig med, og sluttede som nr. 5 til knap 30$ Næste finalebord vat i The Wheel, en 12,50$ PLO8 bountyturnering, som jeg også havde vundet billet til.
Der var 100 spillere til start.
Jeg fik lige sneget mig med, og sluttede som nr. 5 til knap 30$ Næste finalebord vat i The Wheel, en 12,50$ PLO8 bountyturnering, som jeg også havde vundet billet til.
Der var 100 spillere til start.
Dagens eneste FT er i en 5,50$ PLO8 bountytur.
3$ PLO8 bounty tur med 91 deltagere.
Dejligt at ramme FT med 270BB
Desværre slap heldet op (Læs: jeg blev lidt for løs)
Dejligt at ramme FT med 270BB
Desværre slap heldet op (Læs: jeg blev lidt for løs)
Finalebord i The Split, 7,50$ PLO8 tur med 43 deltagere.
Røg desværre som den første til 16$. Dagens 2. FT er i The Wheel, 12,50$ PLO8 bountytur.
Blev nr. 5 til 68$
Røg desværre som den første til 16$. Dagens 2. FT er i The Wheel, 12,50$ PLO8 bountytur.
Blev nr. 5 til 68$
1/2$ hygge PLO turnering , bare for at prøve noget andet end Hi/Lo
Røg som nr. 6.
Røg som nr. 6.
5,50$ PLO8 bountytur med 119 deltagere.
Prøvede at tage en 20$ bounty, da vi var 5 tilbage. Jeg var foran hele vejen til river, som ødelagde det, og efterlod mig med 1BB tilbage
Prøvede at tage en 20$ bounty, da vi var 5 tilbage. Jeg var foran hele vejen til river, som ødelagde det, og efterlod mig med 1BB tilbage
2. dag i træk med finalebord i 5,50$ PLO8 bountyturen. 114 spillere til start.
Da vi er 3 tilbage raiser jeg denne fra knappen, og bliver kaldt af en jeg har dækket.
Jeg skubber på dette flop, og han kalder
Desværre ikke en heads-up til mig, men jeg fik da taget lidt flere bounties end i går 
Sidste hånd var denne.
Jeg skubber på dette flop, og han kalder
Sidste hånd var denne.
Ikke et finalebord, men det føles alligevel lidt sådan
Jeg spillede en PLO satellit (ikke PLO8) til 0,44$, hvor der var en 2$ ticket til top 15.
Den vandt jeg, og i næste satellit var der 11$ tickets til de bedste 20%. Sådan en vandt jeg også.
I 11$ satellitten var der også tickets til de bedste 20%, som vandt en 55$ ticket.
I 55$ turen var der tickets til de 10% bedste, og da der var 11 spillere med, gav det kun 1 billet til en værdi af 530$.
Det var nogle dyre drenge, jeg var oppe i mod. Bl.a. var der en, der spillede turneringer med et gennemsnits buy-in på 151$, og han var vindende på det niveau med en profit på knap 50.000$
Så nu er jeg registreret til en 530$ PLO turnering
Man tog sine chips med, og jeg ligger nr.1 ved start.
Jeg spillede en PLO satellit (ikke PLO8) til 0,44$, hvor der var en 2$ ticket til top 15.
Den vandt jeg, og i næste satellit var der 11$ tickets til de bedste 20%. Sådan en vandt jeg også.
I 11$ satellitten var der også tickets til de bedste 20%, som vandt en 55$ ticket.
I 55$ turen var der tickets til de 10% bedste, og da der var 11 spillere med, gav det kun 1 billet til en værdi af 530$.
Det var nogle dyre drenge, jeg var oppe i mod. Bl.a. var der en, der spillede turneringer med et gennemsnits buy-in på 151$, og han var vindende på det niveau med en profit på knap 50.000$
Så nu er jeg registreret til en 530$ PLO turnering
Man tog sine chips med, og jeg ligger nr.1 ved start.
Opdatering vedr. den 530$ billet, jeg vandt.
Desværre gav den ikke noget
Der var ca. 50 spillere til start, og det gik fint til at begynde med, og jeg fik bygget min stak op og lå som nr. 5.
Men så ramte jeg 3 ens på et flop. Desværre kunne modstanderen ikke folde sit flush-træk, som ramte.
Herefter gik det ned ad bakke. Jeg ramte ikke noget, og da jeg så endelig ramte 888 på et J8x flop, endte jeg all-in mod 2 andre. Den ene havde et straight træk (som jeg havde forventet), og den sidste havde JJ på hånden (som jeg havde frygtet)
Jeg synes selv, at jeg spillede OK, men havde ikke heldet. Så nu er det forfra med 0,44$ satelitter
Det var i øvrigt nogle dyre drenge, der spillede med. Bortset fra os, der havde vundet adgangen, så var der flere spillere, der havde avg. buy-in på 200+ dollar.
Flere af dem var også vindende på disse levels. En havde en profik på næsten 100.000$
Desværre gav den ikke noget
Der var ca. 50 spillere til start, og det gik fint til at begynde med, og jeg fik bygget min stak op og lå som nr. 5.
Men så ramte jeg 3 ens på et flop. Desværre kunne modstanderen ikke folde sit flush-træk, som ramte.
Herefter gik det ned ad bakke. Jeg ramte ikke noget, og da jeg så endelig ramte 888 på et J8x flop, endte jeg all-in mod 2 andre. Den ene havde et straight træk (som jeg havde forventet), og den sidste havde JJ på hånden (som jeg havde frygtet)
Jeg synes selv, at jeg spillede OK, men havde ikke heldet. Så nu er det forfra med 0,44$ satelitter
Det var i øvrigt nogle dyre drenge, der spillede med. Bortset fra os, der havde vundet adgangen, så var der flere spillere, der havde avg. buy-in på 200+ dollar.
Flere af dem var også vindende på disse levels. En havde en profik på næsten 100.000$
Efter gårsdagens skuffelse kom der 2 finaleborde i dag
5,50$ PLO8 bountyturnering og 7,50$ PLO8 turnering, hvor jeg havde vundet adgang.
5,50$ PLO8 bountyturnering og 7,50$ PLO8 turnering, hvor jeg havde vundet adgang.
Fredags finalebord i The Split 7,50$ PLO8 tur med 55 spillere.
Sidste hånd var denne, all-in preflop
Så fik jeg igen sneget mig ind på et finalebord.
Denne gang var det i en 5,50$ PLO8 bountyturnering med 136 deltagere. Bemærk jubox's suveræne føring. Han har 4 gange så mange chips som nr. 2, og 15 gange mere end mig.
Det lykkedes mig at hænge ved indtil vi var 3 tilbage, og da jeg tog nr. 3 ud, så var jeg HU med jubox.
Han var nem at spille mod. Bettede højt, når han havde ramt, og lavt når han ikke havde.
Det blev en lang HU, men tilsidst lykkedes det mig at få ham ud
Denne gang var det i en 5,50$ PLO8 bountyturnering med 136 deltagere. Bemærk jubox's suveræne føring. Han har 4 gange så mange chips som nr. 2, og 15 gange mere end mig.
Det lykkedes mig at hænge ved indtil vi var 3 tilbage, og da jeg tog nr. 3 ud, så var jeg HU med jubox.
Han var nem at spille mod. Bettede højt, når han havde ramt, og lavt når han ikke havde.
Det blev en lang HU, men tilsidst lykkedes det mig at få ham ud
2 finaleborde blev det til i dag
Først i samme 5,50$ PLO8 bountyturnering som jeg vandt i går. Desværre lykkedes det mig kun at få en 6. plads i dag, men en del bounties. Næste FT var i The Wheel, en 12,50$ PLO8 bountytur.
Her røg jeg som den første, men også her fik jeg havde taget en del bounties, så det var OK.
Først i samme 5,50$ PLO8 bountyturnering som jeg vandt i går. Desværre lykkedes det mig kun at få en 6. plads i dag, men en del bounties. Næste FT var i The Wheel, en 12,50$ PLO8 bountytur.
Her røg jeg som den første, men også her fik jeg havde taget en del bounties, så det var OK.